Hvis du liker tegneserier, kan filmen Up være på listen du ikke må gå glipp av. For noen heldige filmfans er denne filmen deres virkelighet og har et optimistisk hjem. Husbyggeren sørget for å kopiere alle detaljer, fra vinduet til postkassen utenfor.
I 2009 godtok filmpublikum den nye Disney / Pixar-historien. Filmpublikummet ble umiddelbart tiltrukket av den gamle mannen, så han sentrerte seg om en gammel mann. Han brukte tusenvis av heliumballonger for å løfte huset opp i luften og realiserte drømmen med sin avdøde kone på vei til Sør-Amerika. Denne gamle gutten er en søt gammel gutt. Huset blir midtpunktet. Publikum så det flyte i lufta og reiste i Sør-Amerika. Da en husbygger i Utah ville hylle filmen med en dimensjonal kopi av denne bygningen, ga Disney / Pixar en enestående anerkjennelse etter to års diskusjoner.
Hvordan utsiden (inkludert vinduet) gir et førsteinntrykk.
Gjennom filmen er husene og virksomhetene nedslående, vinduene er triste i form og fargene er kjedelige. Det er ikke slik at husbyggeren vil gjenskape inntrykket med størrelsen på livet, så byggherren bruker lyse, solrike farger, som babyblå, solgul, limegrønn og andre vakre farger for å vise hva bygningen er. Gold 喺 gullet. Fordi byggherrene ønsket at det skulle ha et flott utseende og energisparing, henvendte de seg til det lokale vinduserstatningsselskapet for å få råd. Vinduserstatningsfirmaer hjelper byggherrer å finne ut hvilke vinduer som passer for den lunefulle følelsen av huset. Andre utendørs detaljer, som for eksempel Karl og Ellies postkasse, vindretning og til og med hagesvalsruller, hjelper deg med å fullføre utseendet.
Hvordan fortsette opplevelsen inne.
Selv om huset ble bygget i 2011, kopierte byggherrene interiør og eksteriør veldig nøye. I filmen maler kone Allie et veggmaleri i samme rom over peisen.Hun håper hun en dag vil tilhøre en baby. Ekte boligfelt har de samme veggmaleriene, men detaljene stopper ikke i varierende grad. Utseendet på trappene er preget av karakterene og møblene i filmen, modellert på stilen fra 1950-tallet. Selv kjøkkenet er dekorert i retrostil med skinnende blå babyapparater. Selv om alt er designet for å være gammeldags, kobler huset gammeldags sjarm med moderne fasiliteter, som høyeffektive vaskemaskiner og tørketromler.
Hva boligselskaper gjør for den lokale økonomien.
I 2011 ble bygningen solgt til et par som planla å bygge sitt eget hus for 400 000 amerikanske dollar. Før huset ble solgt besøkte imidlertid mer enn 45 000 mennesker paraden i Salt Lake City. Denne bygningen førte folk fra hele landet til lokalområdet, økte turismen i området og inspirerte de lokale myndighetene til å vedta en resolusjon for å respektere bygningen. I tillegg betyr energisparende vinduer og høyeffektive elektriske apparater en reduksjon i husholdningenes karbonavtrykk.
Huset ble privateid i 2011, så det er ikke åpent for turisme, men hvis huseieren vil oppleve sjarmen til et gammelt hus og en ny effektivitet, kan han be byggherren om å ha en oppadgående stil av huset. Selv om det ikke vil bli malt med de muntre farger på filmer eller full av møbler fra 1950-tallet, kan eierne ha sin egen filmhistorie.