Produktet mitt er bedre, hvorfor ikke selge det?

film4

I begynnelsen av filmen “Dream Field” jobbet en bonde i en kornåker. Han hørte en usynlig stemme som sa at hvis du bygger den, vil han komme til sjaklene … Ved slutten av filmen har trylleformuleringen endret seg til “Hvis du bygger den, vil den skrike”.

Filmen er basert på religion og passer for baseball. Denne gamle gutten tiltrekker vår følelse av orden i universet. Hvis du skaper noe unikt, enten det er et produkt eller en tjeneste, vil den bruke sitt eget liv som sitt liv og automatisk lykkes.

Vi vet faktisk at dette ikke er tilfelle. “Bygg en bedre musefelle, og verden vil beseire en vei til døren din. Når en bedre musefelle er designet, vil den ikke fungere, og den vil ikke fungere.

Hvordan vil du kontakte potensielle kunder?

Gå utover funksjonene til produktene og tjenestene dine, og se hvorfor kunder vil gjøre forretninger med deg.

Å formulere en effektiv strategi krever en klar forståelse av kjernegruppen av kunder.

Demografi-alder, kjønn, utdanning, inntekt.

Gjennom.

Psykologisk kartstil, kjøpevaner, personlighet, verdier, ideologi, holdninger og problemer, samt forbrukerlivsstadier.

Bestem hovedmotivasjonen til kunden, kontakt kunden, og formidle den følelsesmessige meldingen om at de er tvunget til å ta affære. Hvert markedssegment har sine egne utløsere. Det er bare å forstå at “alle er mitt målmarked”, og å prøve å bruke et budskap og medium for å nå dem er ineffektivt.

Smerter er en større motivasjon enn lykke. Smerten ved å miste, smerten ved å bli ledd av, smerten ved å bli kastet, smerten som ser gammel ut, smerten som virker mislykket … Har klienten din smerte? Hvordan formidler du din forståelse av deres problemer, og Kan du ta bort de smertefulle fakta?

Motivasjon er påvirket av dagens trender. Forbrukerne hjemme tror ikke lenger på løfter. Du trenger bare å se de mest populære programmene på TV, og den resulterende forbindelsen “You are sparked” formidles for å se at folk vil ha virkelighet. Det er forespørsler om å utvide reality-showet ytterligere, noe som beviser at du trenger å se hva som skjer bak kulissene …

Det er ikke nok å si sannheten om vandringen … for å danne en forbindelse. Folk ønsker å verifisere hva de mener er sannheten.

Vanligvis er det mer effektivt å formidle en klar og kortfattet melding til en liten gruppe mennesker som er villige til å akseptere det enn å bruke scatter gun-metoden.

Vær villig til å akseptere nye ideer, vær begeistret over muligheter som blir sett på som forskjellige, og hold deg til planen din om å nå og nå noen med omhu.